20 juli Update Billy Carson geeft ons een update over de wereld onder de Kafrah Piramides in Gizeh en onthult dat hij hier 5 jaar geleden al over sprek klik hier 9 mei update Een kritische kijk op de ontdekkingen onder de Khafra Pyramide klik hier 18 april update In juni komt er een Cosmic Summit met meer data klik hier Christof Melchizedek legt de hele ondergrondse structuur uit klik hier 5 aril 25 update De twee professoren vertellen meer klik hier 31 maart update Sam Osmanagic (Bosnian Pyramids) gaat diper op de bevindingen in klik hier Korte uitleg Greg Reese klik hier Lange docu over ontdekking van een ondergronds stelsel onder de pyramides klik hier Youtubekanaal Trevor Grassi klik hier 21 maart 2025 UPDATE Onder de pyramide van Gizeh zijn structuren ontdekt met groundpenetrating radar die tot wel 2 km onder het plateau diep gaan. Mindblowing! Persconferentie d.d. 15 maart: klik hier Artikel hierover klik hier Youtube klik hier Blckbx 28 maart 25 klik hier...
Waarom kiezen oprichters, ouders en leerkrachten voor het niet-bekostigd onderwijs? Themaonderzoek naar de beweegredenen van oprichters, ouders en leerkrachten Februari 2025 Voorwoord Ouders, leerkrachten, oprichters van scholen, het Ministerie van Onderwijs, de Inspectie van het Onderwijs: we willen allemaal goed onderwijs voor ieder kind. De meeste ouders kiezen voor onderwijs op een reguliere school. ç Deze formulering suggereert dat 'keuze' ook echt een vrije keuze is. Dat is het natuurlijk niet. Er is leerplicht, dus ouders MOETEN hun kind naar school sturen. Maar omdat niet ieder kind dezelfde behoeften heeft, ontbreekt het in sommige gevallen aan de gewenste aansluiting. Dan kan de keuze vallen op een particuliere school. Dit gebeurt vaker dan vroeger. Daarom willen we graag meer weten over de beweegredenen om voor het particulier onderwijs te kiezen. Niet alleen van oprichters, maar ook van ouders en leerkrachten. Hoewel particulier onderwi...
Wil je dat het verandertraject dat je gaat uitvoeren op een school of andere onderwijsinstelling, slaagt? Dat is geen waardenvrije vraag. De meeste van die trajecten verzanden, wanneer de adviseurs zijn vertrokken en uitbetaald. Tussen de 60 en 90% van verandertrajecten in het onderwijs mislukt. Da's nie best! Hoe komt dit? Een goede kandidaat-oorzaak is dan: sabotage, openlijk maar vaker heimelijk. Gezeik en geroddel aan het koffieapparaat. Mensen zwartmaken en dan weglopen. Reken maar dat dat werkt. Het klinkt eenvoudig: er is een probleem, en dit is de oorzaak. Maar meestal is het niet zo zwart-wit. Ik doe een pogiing deze mislukkingen te duiden. Want met die sabotage is iets meer aan de hand. Het al dan niet slagen van zo'n verandertraject heeft te maken met dan ene woordje: "verander". Want scholen zijn bestuurlijke organen, ze zijn groot, complex en worden bestierd/bestuurd door een beroepsgroep die nou niet persé verandering hoog in het vaandel heeft staan. Dez...
Comments
Post a Comment