9 mei update Een kritische kijk op de ontdekkingen onder de Khafra Pyramide klik hier 18 april update In juni komt er een Cosmic Summit met meer data klik hier Christof Melchizedek legt de hele ondergrondse structuur uit klik hier 5 aril 25 update De twee professoren vertellen meer klik hier 31 maart update Sam Osmanagic (Bosnian Pyramids) gaat diper op de bevindingen in klik hier Korte uitleg Greg Reese klik hier Lange docu over ontdekking van een ondergronds stelsel onder de pyramides klik hier Youtubekanaal Trevor Grassi klik hier 21 maart 2025 UPDATE Onder de pyramide van Gizeh zijn structuren ontdekt met groundpenetrating radar die tot wel 2 km onder het plateau diep gaan. Mindblowing! Persconferentie d.d. 15 maart: klik hier Artikel hierover klik hier Youtube klik hier Blckbx 28 maart 25 klik hier David Wilcock (4 uur) klik hier Een en ander moet nog ge-peerreviewd worden. 23 maart 2025: The Secret Underworld of Giza. Prachtige docu over nog veel meer bewi...
Waarom kiezen oprichters, ouders en leerkrachten voor het niet-bekostigd onderwijs? Themaonderzoek naar de beweegredenen van oprichters, ouders en leerkrachten Februari 2025 Voorwoord Ouders, leerkrachten, oprichters van scholen, het Ministerie van Onderwijs, de Inspectie van het Onderwijs: we willen allemaal goed onderwijs voor ieder kind. De meeste ouders kiezen voor onderwijs op een reguliere school. ç Deze formulering suggereert dat 'keuze' ook echt een vrije keuze is. Dat is het natuurlijk niet. Er is leerplicht, dus ouders MOETEN hun kind naar school sturen. Maar omdat niet ieder kind dezelfde behoeften heeft, ontbreekt het in sommige gevallen aan de gewenste aansluiting. Dan kan de keuze vallen op een particuliere school. Dit gebeurt vaker dan vroeger. Daarom willen we graag meer weten over de beweegredenen om voor het particulier onderwijs te kiezen. Niet alleen van oprichters, maar ook van ouders en leerkrachten. Hoewel particulier onderwi...
Vannacht vond ik een verklaring voor het hardnekkige probleem van schooluitval en thuiszitten. Waarom schiet het maar niet op en wordt het probleem alleen maar met de dag erger? Van die verklaring word je niet blij, maar het is wel een stevige. Komt ie. Ons gestandaardiseerde onderwijsbestel, geheel en al geschoeid op de leest van het talige, lineaire en op de autoriteit van de leraar gebaseerde frontale onderwijs, kan maar niet omgaan met kinderen die daar te gevoelig voor zijn, omdat ze anders leren (even kortgezegd). Maar toegeven dat er dan andere manieren (zouden) zijn of gezocht moeten worden, die wel aan de behoeftes van grote groepen anderslerende kinderen tegemoetkomen, dat wil het onderwijsbestel niet. Dat is psychologisch te veel gevraagd. Dat kan bruin niet trekken. Scholen die in dat 'waste land' pionieren, zoals Sudbury, Democratisch Onderwijs, IBBO etc. vinden wel de weg naar deze kinderen. Of eigenlijk vinden de ouders die weg. En de kinderen voelen meteen aan d...
Comments
Post a Comment